Login
Communauté Vinci
Extérieur
Si votre nom d'utilisateur ne se termine pas par @vinci.be ou @student.vinci.be, utilisez le formulaire ci-dessous pour accéder à votre compte de lecteur.
Détail de l'auteur
Auteur Andrea Barton-Husley |
Documents disponibles écrits par cet auteur
trié(s) par (Pertinence décroissant(e), Titre croissant(e)) Affiner la recherche
Article
Andrea Barton-Husley, Auteur ; Sarah Phinney, Auteur ; Sara Collins, Auteur |Children with Down syndrome and children with autism spectrum disorder have a range of speech abilities during preschool that impacts access to both language and literacy instruction. It is the responsibility of the speech-language pathologist t[...]Article
The ability to read has implications for communication development for individuals who use augmentative and alternative communication (AAC) systems. Access to print for generative language provides a flexible system in which an individual can cr[...]Article
Susan J. Loveall, Auteur ; Andrea Barton-Husley, Auteur |Though children with Down syndrome can learn to read, they may have difficulty developing some component skills, including phonological awareness and word decoding. Given reading's foundation in language, speech-language pathologists (SLPs) shou[...]